esmaspäev, 4. november 2013

Bangkok päev 2

Bangkok 2. päev 02.11.2013

Hommikul me ärkasime kl 9 aga seda seekord paraku Eesti aja järgi, mis aga Tai mõistes oli 14. Seega olime kahjuks enamus päevast maha maganud ja ei tulnud ka midagi välja enam kuningalossi külastusest ega ka Watidest, kuna need suletaks ejuba kl 15.30. Seega pakkisime enda asjad kokku ja võtsime suuna uue hotelli poole. Eilne idee ja väga tihe päevakava nägid ette, et täna kulutame päeva ajaloole, kultuurilool, kuid oma hilise ärkamisega paraku pidime need plaanid korstansse kirjutama. Seega valisime omale uue hotelli natukene lähemale atraktsioonidele ja lasime Tuk-Tukil sõidutada meid Khao San Roadile, mis siis peks olema pesuehtne seljakotirändurite peatumispaik. Enamus hotelle aga siin olid hoopis hullemad kui meie eelmine elamine ja seega surfasime pikalt, kuniks saime päris normaalse elamise otse Khao San Roadi kõrvaltänavas.

Hotell sebitud hakkasime enda päevakava paika panemaks järgnevateks päevadeks ja  kuigi meil oli pommikindel plaan, millest kinni pidada, siis reisibüroos suutsime asja taaskord pahupidi keerata ja otsustasime, et selle asemel, et minna homme 03.11.2013 ajalugu vaatama, siis sõidame hoopis ujuvat turgu vaatama ja Taimaa ja ka Aasia üht suurimat krokodilli farmi. Päevakava kinnitasime taaskord maitsva tänavatoiduga ja, et päev päris raisku ei läheks, otsustasime mööda jõge laevadega natukene sõita ja vaadata Bangkoki vee pealt.

Soov oli küll tavainimese piletiga reisida ja nende laevadega millega sõidavadki tavalised taimaalased, siis piletimüüja pani meid lõpuks ikka turisti laevale. Kuna ilm oli juba hämar, siis see vaade jõelt Bangkokile oli võimas: vanad templid, mis kõik valgustatud ja nende kõrval moodsad pilvelõhkujad ja moodsad kontorihooned ja kõik LED valgusesäras. Seda vaadet ei suuda kuidagi teistmoodi edasi anda kui peab ise nägema. Lõpp peatuseks oli Asiamarket aga kuna meil oli variant, kas minna maha ja peale seda tuk-tukiga hotelli sõita või siis sama laevaga tagasi, kuna tegu oli päeva viimase reisiga, siis otsustaime turust loobuda ja nautisime veelkord tuledesäras Bangkoki jõe pealt.

Hotellis seadsime end katusebassu ääres sisse ja nautisime jahutavat suplust. Kuna meie hotell asus Khao San Roadi kõrvaltänavas, siis basseinist oli hea vaade all toimuvale. Täiesti uskumatu, milline rahvastemass all liikus. Siin leiab tõestiigast rahvusest ja rassist inimesi. Seega otsustasime ka keha kinnitada ja tutvuda siis selle meeletu tänavaga.
Siin väike videolõik ka tänavamelust: http://www.youtube.com/watch?v=TMloKJ_G2fI

Söögiks võtsime taaskord tavapärase kana-riisi toidu, kuni astus meie kõrvale skorpioni müüja kandikuga ja kandik oli täis grillitud skorpione. Kuna soov oli juba enen reisi, et seekord prooviks skorpioni, siis peale pikemat tingimist müüjaga soetasime eriti suure ja rasvase skorpioni. Ka grillitud kujul on tegu suhteliselt vastiku tegelasega. Nagu selgus hiljem, siis enamus taimaalasi ise ei arva ka skorpionist midagi ja pigem on see ikka rämps, kuivõrd toit ja eelkõige mõeldud turistidele ja meie restorani ettekandja vaatas ka võõristavalt, et miks meie just sellist jama tahame. Natukene uurides seda looma ja peale fotosessiooni otustasime siiski julguse kokku võtta ja selle ära proovida. Mina võtsin tüki sabast, kuna see tundus väikseim osa, Riho ja Martin jagasid keha. No ütlen ausalt, et midagi head selles ei olnud ja no delikatess see kohe kindlasti ei ole. Eks see õli ja grillisuits olid seda natuke meeldivamaks teinud, kuid koorik peal ja ega selles loomas ka seespool eriti liha polnud. Nagu näha oli tänaval veel mitmeid skorpioni müüjaid ja keskööseks oli nende kõikide kandikud juba praktiliselt tühjaks ostetud ja õndsa näoga turistid sõid neid nagu oleks tegu homaariga või muud sorti haruldusega: mõni nosis neid nagu krõpsusid ja mõnel oli ka hirmunud pilk otsa ees-nagu ka meil (vist)

Rohkem me enam tai delikatessidele aega ei kulutanud, kuigi olid müügil, siidiussid, rohutirtsud, prussakad ja muud ussikesed. Hind küll suht olematu ja lõhna poolest nagu ikka Tai toit hea, siis isu enam ei tekitanud. Tänav ise aga meeletu alustades plätade ja kulinate müüjatest, ülikonnameistrite ja juhilubadeni välja, vahepeal mõned söögikohad ja baarid. Mis aga taaskord imestama pani oli dokumentide lett. Ehk siin sai teha endale ükskõik millise dokumendi, mida hind ihkas ja olemas oli ka Eesti juhiluba ja see maksis täpselt 1000Bahti-ca 25 EURi. Seega kellel Eestis lubadega probleeme, siis Bangkokis saab sellele lahenduse. Samuti oli pakkumises tudengite kaardid, juhiload, relvaload, piletid jne jne. Koha peal tehakse pilt ja 10 minutiga on load olemas ja sellsite kategooriatega mida ise soovid.

Peale väikest jalutuskäiku rääkisime veel ühe taksojuhi ära, et see meile  natukene linna näitaks ja saime ca tunnise taksosõidu 30bahtiga. Kuna alguses kauplesime hinna mingi asukoha järgi, siis alles hiljem sai ka taksojuht aru, et tegelikult sai ta selle sõiduga korraliku miinuse ja olime kindlad, et tagasi oma alguspunkti jõudes muutub see 30 bahti vähemalt kolmesajaks, ent ka juht oli siiski aumees ja nõustus ka lõpus selle 30nega.